... de egy motorcsónak, az nagyon jó lenne! Évek (vagy évtizedek) óta nézem a partról, ahogy mások előre tolják a gázkart, aztán eltűnnek a nyílt vagy zárt vízen.

 

Ebből elég! Úgy döntöttem, hogy nekem is lesz egy, bár még nem tudom, mi is vár rám... Ezért indítottam ezt a blogot, ahol lehetősége lesz szurkolóknak, ellendrukkereknek, tapasztalt tengeri medvéknek és laikusoknak, hogy véleményüket, okosságukat megosszák velem, és a többiekkel, akik esetleg szintén motorcsónakot akarnak maguknak, vagy nekem szeretnék eladni a sajátjukat.

Tényleg, a tengeri medve kifejezés miből jön? Miért nem róka?

Ahogy írtam, még nem tudom, hogy mi vár rám. Arról már hallottam, hogy nem olcsó mulatság, de valahol el kell kezdeni, aztán majd tovább lehet lépni. Tavaly már vezettem a tengeren egy csónakot, igaz, hogy ott hiába húztam meg a gázt, a 4 lóerős Tomos motor nem emelte ki a csónak elejét. Úgyhogy most tovább kell lépnem, ezt az erős belső késztetést érzem.

Itt fogom közzé tenni a motorcsónakhoz jutásom történetét, kérem, hogy támogassatok vagy ellenkezzetek, de foglakozzatok sokat a témámmal!

 

Joe Bálna

A bejegyzés trackback címe:

https://motorcsonak.blog.hu/api/trackback/id/tr63483877

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása