Ha ezzel nem, akkor semmivel! Szerintem ettől annak is megjön a kedve, aki nincs ennyire ráizgulva a témára. Ti tudtátok, hogy ilyen szép a Tisza-tó?

Akkor miért nem szólt nekem senki?

A "hajós" barátom már invitált, de semmi részletet nem árult el előre. Lehet, hogy el akarja adni nekem a motorcsónakját? :-) Szerintem tudja, hogy csak egy kis "lökés" kell, hogy ne várjam ki, mi lesz ennek az internetes bulimnak a vége.

Egy másik - igazi hajós a Plattensee-n - barátom mondta egyszer, hogy ő mindennek ellen tud állni, csak a kisértésnek nem. Ekkor ő mondjuk a csajokról beszélt, nem motorcsónakról... Az se lenne rossz, az asszony egy hajóban! :-)

Mindenkinek azt ajánlom, hogy nézze végig ezt a filmet, mert szuppper látványosság.

 

 

Lassan kezd összeállni, hogy hogyan lehetne begyorsítani a projektemet, de ehhez elő kell vennem a matek könyveket, hogy az exponenciális függvényeket tanulmányozhassam...

Majd jelentkezem!

A bejegyzés trackback címe:

https://motorcsonak.blog.hu/api/trackback/id/tr80579747

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

oxy 2008.07.22. 22:42:34

Jól gondolom, hogy horgászni is lehet a Tisza-tavon? Akkor már engem se hagy hidegen az ügy. Eddig csak a partról lógattam, de majd változtatok!
süti beállítások módosítása