joebalna 2008.06.23. 16:20

Sex on my boat

Ezzel a címmel találtam az alábbi videót, melyet nagy várakozással néztem végig :-)

Egy kis kihagyás után jelentkezem újra, miközben még nincs jelentős előre haladás a motorcsónakom ügyében... A Google-n még csak 1200 Ft körüli összegnél tartok, bele kell húzni!

Erdély-országban jártam, és viszonylag kevés motorcsónakkal találkoztam az út során, hiába, ez van, ha az ember nem a céljára fókuszál. Azért megtaláltam a bizonyítékot arra, hogy régen tenger volt azon a vidéken is, a Tordai hasadék felé utazva az egyik udvarban egy motorcsónak volt a földön - valószínűleg kiszáradt alóla a víz. :-)

Vissza a címhez:

Nem csak a gázkart lehet előre tolni egy csónakban, hanem sokféle egyéb huncutságot is... A youtube-on a keresésnél beírtam a yacht és a girl illetve a sex és boat szavakat, és vannak meglepő találatok. A fenti kecsegtető címmel találtam ezt a filmecskét - szerencsére 18-as karika nélkül felthetem ide. A vízen száguldáshoz mindenesetre kedvet kaphat az ember!

 

 Lejjebb vitték a korábbi bejegyzésben bemutatott Bayliner hajó árát, és már 0 Ft befizetésével elhozható... Szerintetek beleestem-e a gondolkodóba? :-)

Ha megvenném, akkor viszont gyorsan kell vonóhorog, meg vezetői engedély szerzés is!

Holnap jelentkezem megint. 

A bejegyzés trackback címe:

https://motorcsonak.blog.hu/api/trackback/id/tr91535420

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

oxy 2008.06.24. 11:49:35

De hol itt a szex?
Mi egyszer próbálkoztunk egy csónakban az aktuális nővel, de keménynek bizonyult a deszka a csónak alján. Nem részletezem.
süti beállítások módosítása